henryochjag

Vardag med bebis. Med inslag av mode och inredning.

Elefant

Kategori: Allmänt, Inredning


Just nu suktar jag både efter ny inredning och nya kläder. Men här råder det köpstopp! Vilket ju såklart gör mitt sug efter nytt ännu större..I alla fall så har vi bara några detaljer kvar i hallen innan vi känner oss helt nöjda(läs jag) och bland annat står det här fina linnetyget från Svenskt Tenn på önskelistan. Jag ska klä en dyna till en pall i det tänkte jag. Tror att det kan bli riktigt snyggt! 
Annars då? Jo, men idag har vi faktiskt varit och simmat igen. Simmade 1000m och känner mig faktiskt härligt nöjd. Är ju ingen van simmare så jag får börja på den nivån känner jag. 
Trevlig fredag på er! Imorgon ska jag träffa ett gäng tjejer från högstadiet. Ska bli såå roligt. Måste bara klura ut vad jag ska ha på mig..

KOMMENTARER:

  • Karin O säger:
    2014-09-21 | 13:01:20
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/

    Kul att fler mammor simmar!:) Och elefanterna är ju så fina!

    Svar: Ja, det var faktiskt du som inspirerade mig till simningen! Så tack för det:)
    Emelie

Kommentera inlägget här: