henryochjag

Vardag med bebis. Med inslag av mode och inredning.

Gårdagen

Kategori: Henry, Livet med bebis


Medans jag drack kaffe och försökte slänga ett öga på Nyhetsmorgon då och då, ägnade sig Henry åt att "läsa" tidningar. 
Numera har vi inte så många hela tidningar här hemma och min stora samling av främst inredningslektyr börja sakta men säkert att minska då jag får slänga en hel del..så nu har jag valt ut ett gäng som han får göra vad han vill med. 
Efter lunchen gick vi ut för lite lek och bus i parken. Nu har verkligen hösten hittat hit till göteborg. Kallt, men ändå mysigt! Speciellt för Henry som satt och mös i sin fina Klippanfilt. 


Eftersom det inte blev någon bulle på självaste kanelbullens dag passade jag på att unna mig en(två) igår istället. Kan vara bland det godaste jag vet!
Kommentera inlägget här: