henryochjag

Vardag med bebis. Med inslag av mode och inredning.

Dagens bebis

Kategori: Henry, Livet med bebis


Maaamma, maaammmaaa eller brum brrruuum,brrruuum brum låter det mest hela tiden här om dagarna just nu. Härliga ljud! 
Idag ska vi ta det mest lugnt här hemma hela dagen efter en intensiv och rolig helg. Tror att vi ska fixa iordning lite på Henrys rum kanske så att vi kan vara där inne och leka istället för i vardagsrummet. 
Ikväll efter nattningen ska jag försöka komma iväg och träna. Skönt när man har börjat komma in i lite rutiner igen!

KOMMENTARER:

  • Småstadsfrun säger:
    2014-09-22 | 13:08:02
    Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se/

    Skönt med lite rutiner som träning. Tycker själv att det kan vara svårt att få till, men med rutin blir det faktiskt lättare. Lycka till!

    Svar: Tack:)
    Emelie

  • Karin säger:
    2014-09-23 | 07:28:16
    Bloggadress: http://karinocholiven.blogg.se

    Skönt med träning! Jag gymmade imrose, såå skönt!
    Hur gammal är Henry nu igen? Glömt, så många små bebisar att hålla reda på:)

    Svar: Ja, det är verkligen skönt! Jag var ute och gick en runda nu på morgonen innan min man åkte till jobbet. Skönt att gå utan barnvagnen ibland:) Henry är snart 10,5 mån, så jag tror att våra pojkar är nästan jämngamla va?
    Emelie

Kommentera inlägget här: